بازدید مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی از شرکت ایران کاوه سایپا

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کاوه سایپا دکتر محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان تهران به همراه مدیران حوزه معاونت فنی و توسعه سازمان هفته گذشته ضمن بازديد از بخشهای مختلف شرکت ایران کاوه سایپا با توانمندیهای شرکت پيرامون همكاري مشترك و تامين بخشي از نيازهاي سازمان آتش نشانی مذاكراتي با مدير عامل و هيات مديره اين مجموعه داشتند . در ابتداي اين ديدار دکتر سید اکبر موسوی مقدم مدیر عامل ایران کاوه سایپا  ضمن خوش آمد گويي و تقدير و تشكر از حضور مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی تهران و همچنين هيئت همراه نسبت به معرفي شركت؛ محصولات، توانمنديهاي توليدي و دانش فني شركت، چشم اندازهاي تحقيقاتي و پژوهشي و اهداف آتي شركت پرداختند.
دکتر موسوی مقدم با اشاره به اینکه شرکت ايران كاوه  علاوه بر خدمات گسترده در حوزه تولید كاربري سازي خودروهاي سنگين اقدام می نماید اظهار داشت اين شركت، پروژه های متعددی را نیز در زمینه توسعه سبد محصولات خود دردست اجرا دارد. همچنين ايشان در بخش ديگري از صحبتهاي خود عنوان نمود رشد چشمگیر تولید اين مجموعه ناشی از نگاه ویژه ای است که به ارتقاء بهره وری وجود دارد. ایشان اظهار امیدواری نمود در سایه التزام همگانی به رهنمود رهبر معظم انقلاب درخصوص مهار تورم، رشد تولید و تاکید مدیرعامل محترم گروه سایپا جناب آقای مهندس تیموری بر این موضوع، در آینده نزدیک با اجرای طرح های توسعه ای و با بکارگیری مناسب منابع برای اشتغال جوانان و رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت دراستان البرز به نحو شایسته و در خور استعدادهای این منطقه اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.
دکترمحمدی مدير كل سازمان آتش نشانی تهران در این بازدید عنوان کرد: اهمیت دستاوردهای امروز شرکت ايران كاوه در این است که هیچ کدام با خرید تکنولوژی های گران قیمت خارجی بدست نیامده، بلکه عمدتا ناشی از تلاش و خودباوری نیروهای داخلی، همراه با ارتقاء بهره وری و ابداع مکانیزم های ابتکاری است که آثار مثبت آن، در کاهش هزینه های تولید و رشد مداوم آن قابل ملاحظه است. ایشان تصریح کرد: از آنجا که ايران كاوه سايپا یکی از شرکت های موفق بازار تريلر واتاق بار محسوب می شود، سازمان آتش نشانی برای همکاری با این شرکت، جهت ورود به عرصه های مختلف تامین محصولات جديد خود آمادگی کامل دارد. در ادامه دکتر محمدی در جریان این بازدیدها ابراز نمود: تامين نيازهاي ناوگان حمل و نقل و ترابري و ادوات سازمان آتش نشانی با استفاده از منابع و محصولات داخلي از اولويت برنامه هاي اين مجموعه است. از اينرو بنا داريم با طراحي نقشه راه و براساس نقشه و با برنامه گام برداریم كه با عزم و اراده و آمادگي فني اي كه در مديريت و كاركنان اين مجموعه صنعتي مشاهده كردم علاقه مندم سطح همكاري و قراردادهاي في مابين گسترش يافته و نيازهاي ترابري و لجستيك حمل و نقل سازمان از طريق شرکت ايران كاوه سايپا كه از صنايع قابل اعتماد و داراي ويژگيهاي مورد انتظار هست تامين گردد .
در خاتمه دکتر موسوی مقدم مديرعامل ايران كاوه سایپا با ابراز خرسندي از گشايش فضاي جديد همكاري با مجموعه ارزشمند سازمان آتش نشانی کشور از عزم جدي اين مجموعه صنعتي براي طراحي و ساخت محصولات جديد مطابق آخرين تكنولوژي روز دنيا خبر داد و اظهار اميدواري كردند كه توان مهندسي شركت ايران كاوه بتواند در عرصه همكاري هاي في مابين نقش موثري را ايفا كند .که در این خصوص مقرر گردید تیم مهندسی ایران کاوه سایپا برای جلسه نهایی و بازدید از کارگاه فنی و تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران اقدام و محصولات مورد نیاز برای آنها در دستور کار قرار گیرد .