بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست به مناسبت روز احسان و نیکوکاری

شرکت ایران کاوه سایپا به مناسبت روز احسان و نیکوکاری برای رسالت اجتماعی و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، با اهدای ده‌ها بسته معیشتی به رزمایش کمک مومنانه پیوست. به گزارش روابط عمومی ایران کاوه سایپا، دکتر سید اکبر موسوی مقدم مدیر عامل شرکت ضمن گراميداشت 14 اسفند ماه، روز احسان و نيكوكاری را به همکاران شریف و نوعدوست ایران کاوه سایپا كه در ياری رساندن به همنوعان خود تلاش و كوشش می نمايند، تبريك و تهنيت عرض نموده و از درگاه ايزد منّان برای همه اين عزيزان تندرستی، شادكامی و توفيق روز افزون آرزو نمود.

به همین منظور عرفان عقبایی مدیر حوزه مدیرعامل و ارتباطات به همراه جمعی از مدیران و روسای شرکت در جمع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و همچنین مربیان و اعضای هیئت مدیره موسسه ولیعصر حاضر و از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات آن آشنا شد.  وی با حضور در موسسه ولیعصر ، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست منطقه ولیان که زیر نظر سازمان بهزیستی می باشد با کودکان و نوجوانان حاضر در آن مراکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

عقبایی در این دیدار با اشاره به خدمات دلسوزانه, خیرخواهانه و بی شائبه مربیان این مرکز اظهار داشت : این میزان رأفت و ایثار و از خودگذشتگی در هیچ مقیاسی نمی گنجد. این معامله ای است که شما با خدا کرده اید. در پایان این برنامه عقبایی مدیر حوزه مدیر عامل و ارتباطات با اهداء گل و هدیه به کودکان و پرسنل این آسایشگاه و همچنین اهداء بسته های معیشتی که شامل مواد خوراکی بوده از کار ارزشمند این عزیزان قدردانی نمود.