تقدیر از مهندسین شرکت ایران کاوه سایپا به مناسبت روز مهندس

به منظور گرامیداشت پنجم اسفند زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، دکتر موسوی مقدم مدیرعامل شرکت ایران کاوه سایپا با حضور در جمع همکاران واحد مهندسی ، این روز را به مهندسان شرکت تبریک گفت.

موسوی مقدم ضمن تبریک این روز به مهندسین شرکت و تجلیل و قدردانی از زحمات انجام شده برای پیشرفت شرکت به تشریح فعالیت ها از گذشته تا به امروز پرداخت و روند طی شده را موفقیت آمیز دانست. در این نشست صمیمی در روز شنبه (5 اسفند ۱۴۰2) برگزار شد، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، در رابطه با پاسداشت روز مهندس اظهار داشت : به ثمر نشستن رسالت بزرگ ایران کاوه سایپا در عرصه تولید، بر دوش مهندسان توانمند و خلاق این شرکت بوده که مشغول فعالیت هستند و این فرصتی نیکو برای پاسداشت زحمات آنهاست.

موسوی مقدم تصریح کرد : مدیریت امور فنی از مهمترین بازوهای شرکت های تولیدی و صنعتی محسوب می شود و باید یادآور شد که همه امور حول محوراین مدیریت مهم وکلیدی پیگیری و اجرایی می شود و جایگاه کنونی شرکت، بر پایه‌ی تفکر و طراحی مهندسین متخصص و دلسوزی بوده و هست که همواره با درخشش و تعهد خود در طی چند دهه به بهبود این صنعت و افزایش بهره وری و بهینه سازی آن کمک کرده اند. در خاتمه سید اکبر موسوی مقدم مدیرعامل شرکت بیان داشت :روز مهندس، بهانه‌ای است تا بار دیگر قدردان این همکاران باشم و این روز را به خانواده بزرگ مهندسان در ایران کاوه تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای ایشان از بارگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.