رکورد تولید شاسی نیسان در شرکت ایران کاوه سایپا سال 1402 شکسته شد

روابط عمومی شرکت ایران کاوه سایپا : با تهيه و تدوين بيانيه مأموريت و آرمان بعنوان يكي از اولين اقدامات در شركت ايران كاوه سايپا و اتخاذ سياست­هاي تحول­گرا در تعيين سياست­هاي كلي و چشم انداز بلند مدت و همچنين سعي و تلاش كليه پرسنل خدوم شركت با اعتقاد به رويكرد تحول مقارن با دهه مبارك فجر (سال مهار تورم و رشد تولید ) ركورد تولید شاسی نیسان در سال 1402 شكسته شد. با التزام مدیرعامل شرکت ایران کاوه سایپا  بر تعهد خود و اشاعه آن به كليه پرسنل ايران كاوه سايپا بر بهبود فعاليت و عملكرد سازماني در مشاركت آنان كه به عنوان نقطه قوت در بهبود فرايند توليد ساري و جاري گشته است ، طبق برنامه تولید تا پایان بهمن ماه 1402 نسبت به کل تولید سال 1401 افزايش كمي و كيفي داشته است.

در همین رابطه سید اکبر موسوی مقدم مدیر عامل شرکت بیان داشت : با تبیین درست سیاستهای راهبردی از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و با پشتیبانی و حمایت مدیریت محترم عامل شرکت زامیاد جناب آقای دکتر علیزاده و نقش اثرگذار ایشان در مسیر توسعه شرکت ایران کاوه و برنامه­ریزی و اقدامات عملیاتی سنجیده در شرکت ایران کاوه سایپا و همچنین تلاش همه جانبه برای ایجاد زیرساخت­های لازم و استفاده از همه پتانسیل­های موجود و به همت همه جهادگران این شرکت، به لطف خدا پس از گذشت 11 ماه از سال شاهد رشد و ثبت رکوردهای جدید نسبت به 12 ماه سال 1401 درخط تولید شاسی نیسان بودیم. مدیر عامل شرکت ایران کاوه تصریح کرد : اين درحالیست كه در تاریخ 1402/11/30 توانستیم با ثبت تولید 40302 دستگاه شاسی نیسان نسبت به 12 ماهه سال 1401 که 39741 دستگاه بوده رکورد جدیدی را ثبت نماییم این در حالیست كه اين آمار تا قبل از پايان سال جاري اعلام شده است و پيش­بيني مي­شود در مدت باقيمانده تا پايان سال، اين رشد به سطح چشمگيري برسد.

موسوی مقدم در خاتمه عنوان نمود: ايران كاوه سايپا با اتخاذ چشم­انداز توليد محصولاتي با شرايطي فراتر از انتظارات مشتري و طراحي محصولات قابل رقابت با رقباي خود به اين ركورد نائل شده است. وی با ابراز خرسندي از افزايش توليد و كيفيت محصولات شركت كه موجبات رضايتمندي مشتريان را فراهم نموده است گفت :  رشد و افزايش صورت گرفته مرهون تلاش و زحمات كليه همكاران و مديران شركت بوده ، كه اين موفقيت بعنوان گام اول برنامه هاي تحول ايران كاوه سایپا مي­باشد.